Nyy vecka

Vad jag börjar älska våra nätter nu! 3 nätter i rad har han slocknat mellan åtta-nio på kvällen och sedan sovit till fyra-fem på morgonen sen. Somnar om och sover till sju-halv åtta. Inte illa tycker ja!! Men man ska väll inte ropa Hej ännu antar ja...

Denna vecka har vi lite inplanerat att göra igen:) Häärligt!
Måndag; Idag ska vi träffa Annsofi och Nellie vid 11. Blir nog promenad till nån plats i solen och picnick:)
Tisdag; Bvc-besök på fm och sedan träffa Ullis och Mikaela på stan.
Onsdag; Mammagrupp
Torsdag; Öppnaförskolan
Fredag; Till Veronika och klippa mig!! (lääängtar!)

Just nu ligger lilleman naken på golvet och sprattlar. Så himla söt! Tror han håller ett fördrag om hur härligt det är att lufta rumpen för oj vad han snackar, haha. Nästan så man skulle spela in! 

Nu kurrar magen efter lite frukost!!

Ha en underbar dag i solen!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vilka sköna nätter ;) Såna skulle jag också vilja ha! :) haha

Låter som om ni har en härlig vecka framför er!

2011-05-09 @ 15:08:41
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma till Oline

Hon är drygt fem månader, så hon börjar bli stor min sötnos. Det är roligt att hitta nya bloggar att läsa tycker jag. :)

2011-05-09 @ 17:51:12
URL: http://amor-infantil.blogspot.com
Postat av: Tova

vilken liten sötnos, man blir ju nästan bebissugen igen ;)



Så bra han sover också, min ELliot är ju över 1 och vaknar fortfarande minst 1 gång om natten haha. SÅ himla olika det där! :)

2011-05-11 @ 16:13:28
URL: http://trasslet.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback