Piiss väder

Blåst, regn och kaaallt! Burr. Morgonen promenaden idag var inte kul. Är fortfarande fryssen. Mjölkstockning kommer ja säkert me få bara för att jag inte klädde på mig ordentligt! Nä nå vidare bra dag är det inte!
Tur att mitt lilla hjärta är på bra humör:) Han har bokstavligt talat jollrat och skrattat hela morgonen. Pratar han inte me mig så snackar han me hundarna eller björnarna på filten. Sötis! Nu deckade han just här i soffan.

I helgen har vi farit lite hit och dit. I lördags var ja och syrran till örsundsbro och shoppade på ittala outlet sen kikade vi på en liten boutiqe där. På kvällen sen skulle vi ju ha grillat men efter som min "gubbe" aldrig är hemma eller kan passa tider så blev det soppa och macka halv nio på kvällen sen... Irriterad som f-n var ja! Tror dock att mitt utbrott gjorde så han fick dåligt samvete. Bra det!
I söndags, igår, var vi vid sommarstugan hela lilla familjen me min familj+farmor+farbror me familj och städade runt stugorna och även i dem. Så nu kan man vara där me:) Hoppas på fint väder till midsommar så vi kan dra upp husvagnen dit och sova över. På kvällen sen käkade vi tacos:) Mmm så gott, var länge sedan. Och Albin verkar det inte synas på att jag käkar stark mat, bra det! Det jag har upptäckt är att skaldjur och om jag äter för mkt choklad så får han prickar.

Brygg-bygge vid sommarstugan

Robin, pappa och Lasse


Älskling♥


Många var de som hjälptes åt!


Syster yster!

Jag fick inte många handtag gjorda då Albin helst ville bli buren:S Glömde ta me bärselen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback