Haha!

Ni måste ladda ner denna appen "scary prank". Så jäkla rolig! Syrran körde den på mig igår och jag blev så rädd att ja slängde telefonen. Var tvungen att prova den på Robin igår kväll me. Han blev me rädd (fast det erkände han inte... Men jag såg att han ryckte till:)) Haha!

Äckliga dumma förkylning!! Igår kväll blev det sämre igen. Just nu känner jag mig deckad. Sovit as dåligt för att man vaknar av att man hostar lungorna ur sig och att man inte kan andas genom näsan. Sen att ja stör Albins sömn när jag håller på så är inte heller skööj.

Nu fyra kvällar i rad har vi kört sten hårt på välling till natten ist för tutte. Första kvällen funkade de skit bra, han drack en flaska. Sen att jag vaknade ett på natten av att jag läckte och hade skit ont i brösten är en annan femma. Men resten av kvällarna nu har varit en kamp med han. Total vägrat flaskan, har fått i han som mest 10-20 ml bara... Massa tårar och skrik. Han tar ju flaska nu men det är som om han givit sig sjutton på att han absolut inte ska dricka sig mätt på det sättet. Frustrerande!! Robin har oxå provat utan resultat. Och han ger sig ju inte heller, alltså Albin. Man tycker att han borde ta flaskan när han inte får nått annat för han e ju hungrig meeen icke! När ska detta lösa sig??? Han är ju 8 månader om 2 veckor för sjutton! Känns som om vi provat allt nu...

Nu fick jag spy ur mig lite! Skönt! Nu blir det en stooor kopp kaffe för att piggna till och få slappa lite innan lilla knölpelle vaknar...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha den är så jäkla kul, speciellt när man får testa den på nån annan och inte blir utsatt själv haha ;)

2011-11-01 @ 18:04:08
URL: http://nhellberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback