Idol kväll

Piss tråkig dag idag. Dagens prio var ju att bli friska och det är just det vi gjort. Ätit massa C-vitamin och lekt hela dagen. Men ååå vad jag klättrar på väggarna efter ett tag. Hatar att vara hemma när man måste. Packade ner Albin i overallen vid lunch och åkte och hämtade bilbarnstolen iaf. Dagens händelse:S fast de hade tagit hem fel stol till oss, eller nja det var samma stol men i fel färg. Fast det blev till det bättre:) så nu har vi en svart ist för blå (blå var på erbjudande). När Albin sov på em monterade jag dit den. Var lite pyssel kan jag säga! Men tillslut blev det bra. Var till huset en sväng sen och då fick Albin prov åka, super satt han! Så nu har jag och han tummat på att det ska vara kul å åka bil hedan efter:)

Just nu kikar jag idol. Robin for till huset direkt efter middagen igen. Han har lånat hem en grävmaskin från jobbet över helgen och vill såklart få så mkt gjort som möjligt. Men jag har förberett lite irish coffee till oss tills han kommer hem. Mumma!

Nä nu ropar lill prinsen. Han verkar ha svårt att komma till roa...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback