Mammagris!

Just nu är Albin inne i en fas där han inte kan släppa mig me blicken en sekund! Så fort ja går ur rummet kommer han efter, fast han leker me nått. När han är i nån annans famn tittar han på mig hela tiden med en blick som säger "du skulle bara våga lämna mig!". Och somna själv ska han absolut inte göra längre... Allt det här blev efter han var sjuk, han har ju alltid varit lite mammig men inte såå här!

Idag har vi haft pappa och min syster Malin här på risgrynsgröt lunch. Jag fick allt lite julstämning i kroppen då:) Snaaart får man pynta me adventsljusstakar och stjärnor! *längtar*
Sen på eftermiddagen tog vi vårt pick&pack och drog till Evelina i Husby-långhundra på Lingon&Blåbär klädvisning. De hade jätte fina barnkläder:) man skulle gärna shoppat allt. Men en liten beställning la jag in iaf:)

Imorgon vette katten va vi ska hitta på. ÖF var tydligen stängt:( Vi som hade planerat att åka dit. Så det visar sig vad vi hittar på, hemma vill vi inte vara! Förslag mottages gärna:)

Nu ska jag umgås lite me min fästman som precis kom in!

Puss på er


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback