Vad vore man utan fina vänner!?

Natten har varit hemsk verkligen! Både jag och Albin vaknade på uruselt humör kl 7 och då ville ville Herren även stiga upp. Dock somnade han om vid halv nio och sov ca 40 minuter, då fick ja me ta en liten power-nap... Fast i typ 5 minuter sen tyckte hundarna att jag skulle ge dem uppmärksamhet... Barn+husbygge+2 hundar= det håller på att köra slut på mig snart! Det krävs bara nån natt me taskig sömn så vill man bara gå under.

Men iaf vid 10 så kände jag bara att denna lägenhet kväver mig snart så då flydde ja till Hanna. Är så jäkla gla' att hon blitt lantis igen!! Nära och bra till':) Efter några koppar kaffe och jag fått spy ur mig lite så känner jag mig som mig själv igen! Det är som att Albin är på det humöret som jag är på... Är ja glad så är han det och om ja är trött och irriterad så är han de me.
Nu när vi kom hem så tok deckade han i sängen. Jag tror att han har tänder på G. Jag tycker mig skymta två stycken i underkäken. Men de har inte spruckit igenom ännu. Det är min teori iaf på varför han är så här just nu. Extra klängig, sover jätte oroligt, gnällig och risig i kistan. Han bajsar nån grå sörja som luktar skunk! Ska tydligen vara tänder-bajs... Som Robin sa; det är väll inte i arslet de ska tänder;)

Aja nu har ja spytt ur mig lite här me:) Med nya krafter ska jag nu ta mig annan hemmet!

Just de... Jag fick en kasse me kläder i strl 74 från Hannas Dennis som ja ska gå igenom nu me. Toppen! Fick låna en vinterjacka me som passa perfa. Så nu slipper ja leta efter det:)

Måste stolt visa upp mina orkidéer!!! Alla tre ska till att blomma om snart *stolt*. Tråkigt bara att de vill göra det nu när man vill byta till lite amaryllis och hyacinter....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har alltför ofta dåliga dagar, humöret är uselt. Blir less på mig själv, att jag spenderar så mycket tid hemma och dessutom ensam. Men tydligen har jag svårt att ändra på saken... Suck!



Vi kanske kan ses någon dag nästa vecka? Kram kram.

2011-11-23 @ 23:43:01
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback