Vintrig morgon promenad!

Helt underbar promenad jag och mina tre små hjärtan hade på fm. Albin somnade i vagnen (första gången på lääänge) så då gick ja över till golfbanan för att han skulle få sova länge. Han vaknar nämligen så fort vagnen stannar:S Och Cia och Loke fick göra av men en hel del överskotts energi. Cia körde race i alla bunkrarna och jagade kråkor och Loke fick göra det han älskar mest -spåra! Fast bara i dickena eftersom han sticker när han är lös.
Så himla kul nu när det inte är nå golfare där så man kan släppa Cia lös. Han ger verkligen järnet, haha.

Vi gick även en sväng på banvallen för att utöka rundan lite. Vägen var heelt vit av all frost. Så himla fint! Nu är det verkligen vinter. Längtar tills snön kommer!

Blir så arg på mig själv att jag inte tar me mig systemkameran när man är ute. Det blir ju så mkt finare kort me dem. IPhone kameran suger!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback