Äntligen bedtime!

Blää för denna kväll! Huvudvärk och jag har mått illa som ja vet inte vad. Fast nu känns det som om huvudvärken håller på att försvinna. Bra det så man kan sova!
Vad illamåendet berodde på vette tusan... Började direkt efter maten. Jag gjorde en gryta me en hel del röd chili i kan kanske vara det?

Idag har det inte hänt mkt. Jag fick en sov morgon till halv nio. As skönt! När jag vaknade så tänkte ja att "vad ovanligt tyst det är ute i v-rummet" brukar inte vara det när Robin o Albin är där nämligen. Så känner jag hur jag är iaktagen från den lilla sängen brevid... Där låg Albin yrvaken och kikade mellan spjälorna, han såg lika förvånad ut som jag att han fortfarande låg kvar där, haha. Sötis! Pappan kom strax efter det in från att ha morgon passat älg, utan lycka. Så vi intog en sen frukost tillsammans hela familjen. När hände det sist?
Sen resten av dagen har jag mest varit uppe hos min mor. Robin han har bökat ut en massa matjord vid huset med pappas grävmaskin. Hela fredagen körde 3 lastbilar non-stop och tippade hur många lass som helst där åt oss. Himla tur vi har att Robin firma har varit i Uppsala så mkt o jobbat på sista tiden. Vill inte tänka på vad alla fyllningsmassor skulle ha kostat oss annars... Inte billigt me tanke på hur mkt vi har fyllt!

Veckan som kommer nu har vi inte mkt att göra. Ska bli skönt att ta dagarna lite som de kommer. Lite ÖF, nån fika me vänner och förhoppningsvis lite bad ska vi nog få till iaf:)

Nu ska jag sova bort den sista huvudvärken! Go'natt!

Bjuder på en bild från lunchen idag. Mmm med blåbär tyckte Albin:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback