Ensamt...

Dagen är snart till ändo då. Sköönt för jag är tlöött!
Dagen har varit jätte kul. Vi vaknade klockan 7 efter bara en nattmatning (kl. 4) det är är en super natt verkligen! Vi Vinkade av pappan som skulle gå ut på jakt, fjärde dagen... Och Albin vinkade & vinkade han, sötisen! Efter det lekte vi järnet tills det var dax till sov stund och då fick ja äntligen läsa ut min braaaiga bok. Lagom till Albin vaknade kom Hanna och lilla Lilly förbi på fika. Jag fick även me dem på öppna förskolan:) Så nu har vi bokat torsdagar som våran dag, hehe. Fika och sedan öppnis, bra de!!

När vi kom hem från ÖF så sov Albin sin längsta sov stund på jag vet inte när! 15:10-18, inte illa! Jag blev rastlös av det ist för att njuta. På kvällsingen nu har vi varit upp till mammsen en sväng och snackat lite + kikat på sjukhuset. Robin är på taklagsfest inne på K-rauta. Jag hatar att vara hemma själv, är det alldeles för mkt känns det av (pga av husbygget menar jag) så då är det skönt att fly lite upp till mamma:) Vad skulle man göra utan mamma?!

Imorgon är en dag utan planer. Visar sig vad vi hittar på! På kvällen ska jag iaf på tjejmys hos Anna, det kommer bli toppen har jag en känsla av.
Nu ska jag kika färdigt på Robinson:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback