Härlig men konstig dag...

Detta skulle ha publicerats igår kväll men appen funkade inte för mig på hela dan igår...

Dagen idag började toppen men slutade i kaos...

I morse kl 9 infann vi oss på fyrishov med Linda och Frida inkl. våra småttingar. Vi skulle premiär bada i varma bassängen där:) Det var skiit kul! Albin verkade älska det. sprattlade och slog i vattnet som en annan groda. (Längtar tills att få se korten, Frida:)) Det måste verkligen göras om!!! Vi provade även bada vid äventyrsbadet men det var på tok för kallt då vi varit i bra mkt varmare vatten innan... Inte OK tyckte Albin:) haha. Lite bökigt var det sen när man skulle duscha sig själv+bebis efteråt, meen det gick:)

Albin tok deckade i bilen på vägen hem. Blev lite lunch sen uppe hos pappa sen.
På eftermiddagen ringer en kompis me lite smått panik i rösten. Hon hade hamnat på sjukan me världens gallstensanfall sen natten innan. Åkte in me ambulans mitt inatten! Stackarn!!! Hon sa att det var värre än att föda barn... skulle få bli opererad denna gång iaf. Till saken va att hon hade en 13 veckors valp hemma som behövde tillsyn och framför allt vatten o mat. Stackarn hade varit själv på tok fööör länge pga av alla omständigheter. Så jag skyndade in till sjukan för att hämta nycklar och ut till lägenheten för att hämta den lilla stackarn, hem fixa mat och sedan upptäcka att Cia hatade detta nya tillfälliga tillskott i familjen. Hon bar sig åt som en galning och fick mord i blicken... Blev rädd själv hur hon bar sig åt och att hon dessutom fick me Loke att resa ragg mot valpen. Slutade me att jag fick ringa vännens mamma som fick komma och hämta hunden. Vilken pärs!! I allt detta hade jag även en as arg och övertrött son, gaaahh! Tog seriös 1,5 timme att lägga honom för natten. Han gick från att nästan sova till att vara tok pigg tuuusen gånger. Nu sover han iaf och jag pustar ut i soffan.

Vilken dag!! Jag kommer sova gott inatt, en sak som är säkert! Känner att jag slocknar nog bara jag sluter ögonen nu...

En sista sak; Åååå vad jag älskar denna säsong av idol! Molly och Amanda är ju AS BRA! Håller på dem ja:)

Måste bara visa vara badungar från idag! Så himla söta i sina badkallingar/trosor:)

image description

image description

image description

En aningens dålig kvallité, måste lära mig att alltid ta me mig kameran!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback