Mammahjärtat svämmar över!

Jag är så stolt, så stolt så jag började gråta nyss. Var tvungen att ringa mamma för att prata av mig. (haha nörd jag är! Jag vet! men vänta ni bara, ni som inte är mammor ännu, så får ni se hur känslig man blir, haha)

När vi kom hem från öppnis och bankärendet för en timme sen körde Albin järnet här hemma. Han kröp från vardagsrummet-->köket-->vardagsrummet-->sovrummet och hade massa hyss för sig. Sen när vi var inne i sovrummet och plockade så sitter han helt plötsligt upp. Och han såg så nöjd och stolt ut på ögonen så jag började gråta. Vad duktig han är min lilla skrutt! Och herregud vad fort det har gått från att han börjat ställa sig på alla fyra och gunga till att han kryper stadigt + kan sätta sig själv upp.

Så himla rolig denna utveckling är just nu!! Men skrämmande hur stora de blir fort...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj oj va duktig han är!!!! Snart står han upp vid bord och stolar Farmors lillprins Kram

2011-10-25 @ 23:02:27
Postat av: malin

oj oj så fort det går, så duktig han är. :)



vad roligt, de är på tiden kan man säga. för våran del så kan vi vilken dag som helst nästa vecka. kanske onsdag? passar det er?

kramar

2011-10-26 @ 13:34:15
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback