Sööndag

Här har det inte blivit många rader... Blir så ibland. Blogglusten är inte på topp förtillfället. Har funderat på om ska fortsätta eller ej... Men äsch vi kör på ett ta till:) kul att ha att gå tillbaka till ju!

Helgen har varit lugn (som alltid now days). I fredags för jag runt och gjorde lite små ärenden i stan. Blandannat beställde jag en bilbarnstol till Albin och kikade in bolandcity. Jo i bolandcity har ju cubus öppnat nu, med barnavdelning. Men jag blev besviken! Deras barnkläder var inte mkt att hänga i julgranen (enligt min smak...) men det var ju 30% på hela butiken så tomhänt kom jag ju inte därifrån. Ett par chinos, 2 bodies till Albin och en skjorta till mig. Men skjortan ska tillbaka, provade aldrig så då får man skylla sig själv... Den va jätte fin men inte va jag va ute efter.
I lördags fm kom min moster förbi på en fika. Hon var ut en sväng hit för att plocka svamp, på en timme hade hon 3 HELA HINKAR. Gosch! Och jag har inte varit ut en endaste gång ännu... På eftermiddagen sen åkte vi och firade Robins moster som fyllt år. På hemvägen ringer brorsan och bjuder över oss på mat. Fint det!!
Idag har jag och lillemannen inte gjort många ryck. Vi har försökt kurera oss från den förkylningen vi dragit på oss och ja tror vi lyckades. Jag känner mig iaf bättre:) Robin har jobbat hela dagen han. Han kom hem vid fem och slängde i sig mat och for sedan vidare till huset. Beundrar hans ork!! Men nu kom han just in och Albin verkar ha somnat. Så jag ska nog gå och joina honom i soffan.

Heejdåå

Sötis kusinerna från i lördags<3


Kommentarer
Postat av: malin

hej. ja helgerna blir lugna nu för tiden, jag känner igen det. :) jag tänkte bara höra om vi skulle ses på onsdag, och om jag kan komma till dig? kramar

2011-10-31 @ 08:30:35
URL: http://barababbel.tk
Postat av: malin

Ja men så roligt, det ska bli kul. :) ja, jag kommer ihåg vart det är någonstans, körde ju runt och irrade där förut kommer jag ihåg. haha. va ska vi säga för tid? kramar

2011-11-01 @ 10:28:27
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback