Tiisdag

Nu verkar appen funka igen! Jäkla skit blogg.se att lancera en app som inte funkar helt hundra... Visar sig hur länge det funkar nu!

Idag har varit en himla trevlig dag! For till gränbyC till lunch för att träffa min gamlaaa barndomsvän Johanna. Seriöst var det nog 4-5 år sedan vi sågs. Var jätte kul att snacka om gamla tider och vad vi båda hade gjort framtills nu.
Vi får verkligen inte låta det gå flera år till nästa gång:)

Vid halv fyra var det tänkt att jag skulle ta ett kvällspass igen för att fortsätta prova lyckan på den älgen som smet sig undan igår... Men det blev så att alla gubbarna från jaktlaget i Lagga kom hit ist för att kvällspassa då de skjutit alla älgar vi tilldelats där. Så då skippade jag att gå ut att sätta mig, det är inte så många bra pass här på Sätra så då får de hellre sitta de som tycker de är roligare. Mamma och ja premiär drack glögg ist inne i värmen:)

Men igår hade ja en älg bra nära mig!! En kviga rättare sagt. Hon hade gått vid Viltåkern där jag satt kvällen innan nämligen. Men såklart bara för att jag satt där gick hon på äpplena och käka 150 m bort... Attans! Min vanliga tur me andra ord. Men ja är inte bitter:) det kommer flera chanser!

Kallt och myggigt var det! Glögga me mor min idag var bra mkt bättre:) nån inbiten jägare är ja inte!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Älg kan vara de läskigaste djuret som finns :P

2011-10-11 @ 20:27:20
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback