TinkyWinky

Är mitt smeknamn just nu:) Robin tycker jag ser ut som en telitubbi om kvällarna... Men fy fan va trivs i bebisdräkten!!!

Nu är man även snygg i skallen! Så himla skönt att få bli lite ompysslad av frissan. Nöjd blev ja me! Vi fick ta lite mera på längden än va ja tänkt, har blivit slitet ovanligt fort denna gång... Amningen?? Aja det växer ut igen:)

Imorgon blir det förhoppningsvis fyrishov på morgonen. Skulle ju ha badat me Frida o Ralf imorgon igentligen men de blev inställt så nu har jag försökt få me Albins kusin+ mamma istället. Är ju sjukt taggad på att prova bada me lillskrutt! Hoppas bara Linda o Linnea hinner:)
Annars kör vi nästa fredag!

Vi hittade även en bra centraldammsugare idag förresten som ska installeras i huset. En CanVac blev det. Nu ska jag försöka räkna ut hur många doser och hur mkt rör det kommer gå åt så är det bara att beställa. Måste ju upp me rören på vinden innan lösullen ska spridas där.

Nej nu ska jag kika på Robinson! Reklamen är slut:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback