1 juli 2011

Mammas hjärta!


Du är det finaste jag vet!
Nu ska vi, min lilla familj och jag, trotsa regnet och grilla. Blir myskväll då pappan kommer åka till Göteborg imorgon


Ryggont

Kan inte sova just nu... Vaknade av en hungrig bebis (som somnade om vid tutten) och att det var så jäkla varmt. Var tvungen att öppna fönstret på vid gavel! Sen att man har en karl som är varm som en kamin flåsandes i örat gör ju inte saken bättre! Nätterna brukar gå ut på att han kryper närmare och jag kryper bort, till sist får jag börja putta på han så ja inte trillar ur sängen... Skulle önska att han låg still när han sov! Aja han snarkar ju iaf inte för det är värre.

Börjar få så himla ont i ryggen. Speciellt i svanken. Ligger som en boll just nu för att sträcka ut den, är inte skönt kan ja tala om! Borde nog ta en massage snart... Ska ju ringa boka en tid imorgon till mamma (hennes julklapp från mig) då skulle ja ju kunna boka in en tid för mig oxå. Skulle kunna iaf... Får se.

Halv fyra... Borde försöka sova liiite iaf nu. Ingela kom inte på kvällen som var utan kommer på fm imorgon ist. Sen åker vi nog in till stan en sväng efter det me min mamma och Linda. Byta av doppresent och ingravering av dopsked ska vi göra.

Godnatt!






Lille sover skönt i värmen just nu iaf... me pappas gamla snuttefilt:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback