10 augusti

Här har ni sur Sture!






Helt inne i Grease som går på Tv förtillfället:)


Kors i taket!

Lillen har sovit i en timme! Inte illa... Plutten<3 Som sagt hoppas denna fasen är över snart!

Nu har ja lyxat till det me att piffa till mina naglar. Tycker man jämt går me avskaft nagellack nu förtiden...


Fick bli ljust blått:)
Uppdaterade nagellacks nesecären (stavning på det?) igår på shopping rundan. Kul de!

Annars så blev ja rätt besviken på shopping rundan igår. Varför är det alltid så att när man är ute efter nått så hittar man inget... En mysig stickad tröja och ett linne på rean fick följa me mig hem iaf. Och inget till Albin, haha. Men det var nära... Tur att Lisa hade tyglarna på mig;)

Fy sjuttsingen vad det åskade och spöö regnade här för nån timme sen. Läskigt när de är precis över huset! Sprang och röck ur alla sladdar som en galning här. Nu får man väll skit när gubben kommer hem för att man drog ur wifi:et... Men tror dock inte han blivit glad om åskan tog det heller. Är tydligen bökigt att få det att starta igen.

Sitter förtillfället och kollar på allsången från igår. Missade de då mitt hjärta hade fixat myys middag (hör inte till vanligheterna). Super gott vare och sedan blev det sjätte avsnittet av true blood 4. Vågade inte säga att ja såg det tidigare på dagen me syrran då han bullat upp me diverse gottigheter och tända ljus för att vi skulle se det... Fick låtsas bli förvånad över vad som hände, haha.
Fråga mig inte vad som tog åt karln igår! Men ja klagar inte:) han t.o.m diskade efter maten. Ja bara stod och gapade, nästan så ja var på väg att hämta febertermometern. Haha!

(Lollo, undrar hur mycket han hörde igentligen!?)

Nää nu blev det mkt babbel... Kram på er som orkade läsa;)


Trött, less, irriterad och tålamod lika med noll. Det är jag idag... och min son! Eller nej det är vad vi har varit de senaste dagarna.
Är sjuk less på min son som bara sover 20-30 minuter i stöten plus bökar hela nätterna. Sömnen är nästan obefintlig... Tur att han är så nedrans söt och att hans leenden får en att smälta!
Hoppas denna fas går över snart!
Spyyyr på gnäll just nu!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback