17 juli 2011

Härlig dag det blev!

Den började me att jag fick sovmorgon av min karl. Guuld värt! Sen promenerade Lisa och ja golfbanan runt och avslutade med ett dopp i mamma och pappas pool. Solade en stund och blev bjudna på lunch, gick hem och bakade å röjde. Nu på kvällen har mina föräldrar varit här på middag. Bidde sallad me diverse grejer till, så himla gott på sommaren! Till efterrätt hade jag gjort hallon cheesecake. Super god:)

Albin fick nu på kvällen ännu en spy attack efter att vi provat gröt-smakis. No more av den nu alltså! Ska ringa och rådgöra me BVC imorgon om att börja me nått annat typ potatis eller om man ska vänta me de oxå.




Här hade vi det bra idag!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback