17 september 2011

Nu kastar ja in handduken för denna dag. Jag är såå trött! Har kämpat sen klockan nio att inte somna i soffan. Men trött blir man när man är tvungen att stiga upp 6 på morgonen och roa en liten grabb.

Annars idag har ja varit uppe hos mor min, målat på huset me hjälp av Lisa och nu på kvällen har ja och R käkat pizza och chips framför teven. Bra lugn dag!

Imorgon tänkte ja ge mig ut i skogen för att leta lite svamp faktiskt. Får se hur länge min stackars rygg orkar ha Albin i selen... Lilla klumpen! Ska bli kul å se vad han vuxit till nu:) på onsdag är det nämligen dax för BVC (och den hemska vaccinationen...)

Upptäckte nu att ja inte tagit ett enda kort idag(!!!) ja iaf me iphonen. Ett inlägg utan bild är tråkigt så ni får en gammal:)






Glader på promenix i veckan!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback