2 augusti 2011

Filmtips!

Hall pass, roligaste filmen jag sett på länge!! Robin och jag kikade på den igår och jag vek mig av skratt flera gånger! SE den:)
Allsången var as dålig ikväll btw...
Nu ska jag krypa i säng!
Gnaatt´


Jätte härlig dag blev det idag. Syster fick mig först på morgonen till huset och målade lite (har sjukt ont i armen från gårdagens målning!) men skönt att hon fick mig på andra tankar för nu är en hel sida till klar:) framåt lunch bar det iväg till Wik för sol och bad och lite umgänge me några härliga mammor. Nämligen Ralfs, Elliots och Bernhads mammor! Lisa skrattade åt oss för att vi inte kallar varann vid namn utan bara säger den och dens mamma:) men så är det! Helt upptagna av barnen, haha.

Albin hade värsta missnöjda dagen. Inte äta, inte sova, inte bli underhållen. Meen så är han inne på tredje dagen utan baja så kan va det... Fjärde imorgon, hoppas innerligt att det blir nått då! Bajs, bajs, bajs! Ja men sånt är viktigt ju:) haha
Tillslut sov han en långstund och min stackars bleka kropp fick ligga i solen och steka en stund:) Det blev även ett dopp minsan! Så skönt.
Skyndade mig dock in i duschen när ja kom hem för det såg ut som om det var algblommning...
Imorgon satsar vi på sol och bad igen! Bäst att passa på nu när det är fint jue



Sitter just och tittar på lilleman som håller på att somna. Finns de nå sötare när de gnussar ögonen? Sötisen min<3

Nu ska jag leta fram Robins godis skål som ja vet att han gömt i skåpet ovan spisen, hehe, och se två avsnitt på true blood:) Elleeer NEJ det är ju för sjutton gubbar allsång ikväll! Halleluja!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback