23 augusti

Lycka!

Var nyss och tömde brevlådan och där låg ett brev till mig och Robin... Kom på mig själv bara stå och le när jag läste det samlade ordet för vad vi två är tillsammans...






Känns fortfarande så konstigt att att jag är en mamma och Robin pappa. När kommer det gå in helt att vi är föräldrar?!:) Och till världens underbaraste son oxå! Helt ofattbart fortfarande!

Det bästa som någonsin har hänt var när vi fick Albin!




Varför ska han alltid sova så länge när man ska iväg! Ger han tio minuter till sen blir det väckning!







Albins viktuppgång och längd

Födelse: 4080 gr och 53 cm
2 veckor: 4430 gr
1 månad: 4870 gr och 56 cm
2 månader: 5850 gr och 58 cm
3 månader: 6780 gr och 61 cm
4 månader: 7640 gr och 66 cm
5 månader: 7960 gr och 66 cm
Nu har det äntligen börjat plana ut, halleluja!! Hitills har han ju gått upp ett kilo i månaden men denna gång var det 300 gr bara. Han följde sen kurva perfekt ändå. Konstigt att han inte vuxit nått på längden? Hon fick han först till 65 cm men han kan ju inte ha krympt sen sist så det fick bli 66 cm igen...
Jag som var bergsäker på att han passerat 8 kilos sträcket nu:) men inte riiiktigt ännu. 40 gr till så, haha.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback