24 augusti 2011

Hemma dag!

Idag har vi bara varit hemma jag och sonen. Såå skönt! Känns som om vi har gjort nått varje dag senaste tiden. Det klagar jag iof inte på men ibland är det bara skönt att bara vara hemma.
Idag har jag lagt mkt fokus på min kära vovvar. Känns som om de hamnar väldigt mkt i andra hand nu, eller ännu hemskare nästan tredje fjärde hand... De dagliga promenaderna har ju nästan blivit obefintliga nu under sommaren. De har ju iof sprungit av sig på gräsmattan varje dag men det är inte samma sak... Så idag har vi gått lång promenad på golfbanan och även en tur på skogsvägen. Har inte varit upp på skogsvägen på hela sommaren så det var riktigt skönt att gå där, det var bara det att när vi kom ner från skogen kom ja på varför jag undvikit det... Plockade 3 fästingar på Cia och 7 på Loke. Äckliga djur!
När vi kom hem trimmande jag och badade Loke. Man ska ju igentligen rycka taxar men Loke hatar det så trimmern funkar ypperligt:) Så nu är han såå fin, ja så fin en tax kan bli haha. Cia har legat gömd i ca en timme nu för hon tror ja ska bada henne me, haha. Sötnosen! Hon skulle igentligen behöva men ja orkar inte tampas me henne nu... Där kan vi snacka om en hund som hatar vatten. Hon är som en ål i badkaret och ska ur heeeela tiden. Loke står iallafall still fast han inte heller tycker det är toppen.
Finaste vovvarna!
Idag fyller min fina syster år! Så ikväll blire tårta, inte dumt de:) Så man kanske skulle ta och slå in paket. Det är såå kul!:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback