24 juli 2011

Nu ska jag faktiskt göra det jag borde ha gjort flera gånger sen Albin föddes, nämligen sova middag! Iaf lägga mig och vila nu när Albin sover. Jag är super trött just nu och det känns som om huvudvärken inte är långt borta heller...

Idag på började ja målningen av garaget. Hann fram sidan och halva ena gaveln. Albin var inte så jätte road av att måla... Så honom skjutsade ja över en sväng till moster Malin:)




Vi valde att ha grundfärgen vit så får vi se vad vi tycker om det. Jag vill ju ha vitt hus ja, Robin tycker lite sådär om det.


Fika paus:) Cia fick vara me. Hon löper just nu så Loke och hon får inte vara me varann förtillfället. Till Lokes stora förtvivelse, haha, han är sååå kär just nu.

Nej om man skulle försöka sig på den där tuppluren innan lilleman vaknar...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback