25 juli 2011

John blund kommsi kommsi...

Ligger och försöker somna. Inte så lätt kanske när man håller och knappar på telen... Väntar på att R ska jojna mig me för burr vad kallt det är. Han skulle bara kolla klart på Johan Falk... Meen känner ja honom rätt så har han somnat på soffan nu. En klassiker!

Lill älskling var vaken till nio ikväll! Brukar ju annars få kämpa att hålla han vaken till sju, halv åtta annars. Mysigt att ha uppe lite längre, speciellt när han är så gosig.
Han har börjat me att kramas oxå. När man bär han så gosar han in huvudet vid halsen på en och greppar om me armarna me. Så häärligt! (sen att han oftast får tag i håret är en annan sak... För aj aj när han nästan drar bort tussar!)



Myys i soffan me pyjamas-mannen:)

Imorgon ska vi åka Eckerö båten me min familj för att fira farmor. Är väll inte det roligaste som finns att åka den fram och tillbaka direkt men vad gör man inte... Hade hellre träffat mammorna i Stadsparken imorgon, aja det blir flera gånger:)

Natti natt på er!
Nu ska jag gå och väcka min karl...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback