30 juni 2011

Slagen hjälte...

Albin slocknade redan efter utedagen idag. Han lyckades aldrig komma in i sin långa sov stund på em. Var nog för varmt och för många roliga ansikten att titta på:)



Skruttisen!



Hej säger Linnea och Herta



Hej säger Ralf:)

Gubben är vid huset som vanligt. Observera Huset:) säger alltid tomten eller garaget annars men nu är det ju ett hus där:) åtminstone skalet till det!
Robin hade faktiskt lagat middag tills ja kom hem idag, kors i taket. Tomat soppa och makaroner (???), han tyckte det blev minestronesoppa då. Höll god min och åt, gott vare faktiskt:)




Lite torsdags mys för mig själv då:)
Klagar ja på att ja är tjock och då trycker ja i mig choklad ist... Det är bra det! Men gott:) hinner ju iaf inte bli fit till denna sommar så what a fuck!



Mammaträff

Mammaträff idag i stadsparken. Det var inte några mammor som hade letat sig dit heller:) Jätte mysigt vare!!
Jag, Linda och Frida vart kvar ett bra tag till efter de flesta drog. Ingen av oss hade nå speciell lust att åka hem:) Träff i Wik siktar vi på nästa gång!
Nu kommer svärmor snart förbi på en fika!


Känner mig bara ful och tjock idag! Inga kläder passar och inget är lätt att amma i (nästan så jag vill sluta amma pga av det... Nej fy så får ja inte tänka!). Trotsar iaf min tjockis dag och sätter på mig ett linne och en kjol. Spyr ju på stora kläder sen graviditeten!
Å vad jag skulle vilja ha en helt ny garderob!! (och ett träningskort...)





Idag ska vi träffa mammorna från öppna förskolan i Stadsparken. Ska bli kul! Först måste vi bara till banken:S inte det roligaste som finns...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback