30 maj 2011

Seeeg Måndag!

Fyy vad trött jag är! Vet inte heller vad det beror på för jag gick och la mig halv 10 igår. Albin har vaknat för mat klockan 03 och sedan vid halv 6. Sen sov vi till klockan 9 så synd är det inte om mig, för sova har jag gjort!Men känner mig så tung i huvudet! Flera dagar i rad har jag haft huvudvärk me på kvällarna, inte skönt! Måste bli bättre på att dricka under dagarna. Tror att det är det huvudvärken beror på...

Idag var det tänkt att jag skulle åka in till stan eller till gränby för att hitta nån outfit till på onsdag (Malins student) och till den 18de (Albin & Linneas dop). Men vette sjutton om jag orkar det... Får se hur det blir på eftermiddagen.
Blev lite deprimerad här om dagen då jag drog fram mina sommarkläder... Nästan inga klänningar passade! Och de jag kunde ha var inte direkt amningsvänliga.... Jag har ju gått ner min kilon så det sitter ju som det ska i kroppen men i bysten är allt tajt! *suck*

Håller tummarna att vädret är me alla studenter på onsdag! Som det ser ut nu ska det ju regna... Det förstör nästan hela dagen om det gör det. På min student (för x antal år sedan) började det spöregna precis till när vi skulle springa ut. Skit trist! Tur att jag och två klasskompisar åkte Joels Chevelle me tak. Tyckte så synd om de som åkte flak då!
Nej håller verkligen tummarna tills på onsdag!

Nej om man skulle gå och kasta lite kallt vatten i ansiktet så man vaknar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback