5 juli 2011

Albin o Linneas dop!

Såg att Linda lagt upp lite kort på fejjan från dopet, så snodde ett där ifrån:) Jag har fortfarande inte varit till syrran och hämtat korten hon tog ännu...
Men här är vi alla i kyrkan iaf:)
Vart verkligen super nöjd me dopet. Trots omständigheterna... Det blev så fint i kyrkan, super trevligt med all familj och vänner på fikat i bygdegården och doppresenterna var jätte fina. Bra dag helt enkelt!


Slapp dag!

Idag ser vi ut så här:)




Iförda mjukis kläder alltså! För idag gör vi inge vettigt alls. Skönt faktiskt! Tvättstugan har jag så vi har precis hängt 3 maskiner. Mycket tvätt blire nu förtiden
Sen kom farmor Ingela förbi med en kasse me kläder i söndags som ja me tvättar upp. Måste börja sortera alla storlekarna snart så man ser vad man har nu!

Blogg stilen ser ut så här just nu...




Hmm nån som börjar bli hungrig eller? Haha! Klättrar bokstavligen på mig och äter mig på axeln:)

Så nu blire utfodring!



Din dag!
Idag blir mitt lilla hjärta hela 16 veckor!
Helt sjukt vad tiden går fort, fast iof så har man ju glömt hur det var att inte ha barn. Känns på nå sätt att Albin alltid funnits me:)




Dagen innan Albin kom ut såg man ut så här... 81 kg och tok less!! (Här hade precis slemproppen gått kommer ja ihåg, ringde oroligt till förlossningen och frågade om råd)



Några dagar gammal<3

Idag 16 veckor!
Mammas lilla hjärta, vad jag älskar dig!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback