6 augusti 2011

Pjjuuhuu

Nu äntligen är det klart!










Anna och ja fick för oss att koka svartvinbärsaft igår. Men vilket pyssel det var! Kul men slabbigt och bökigt. Eftersom vi ändå var igång så tyckte mamma att vi kunde kunde tömma hennes frys på vinbär och använda dom, det var bara det att hon inte bara hade några liter... Utan 10 liter röda och 5 liter svarta.... Blev en del saft! Frågan är nu vem som ska dricka all denna saft, haha. 11 liter lixom! Äsch det går nog åt:)

Jag kokade sista laddningen i morse, rödavinbär/rabarber. Var inte alls lika kul utan min kompanjon:)

Annars idag så har ja och lilleman varit till Thuns me mamma och moster min. Hittade en kofta och en stooor tröja:) fint de! Inte shoppade ja nått till Albin heller, vilket är ovanligt haha. Däremot handlade mamma och Mia till han ist:)

Nu ska ja snart bege mig upp till mor&far på lite grillat och ett glas rött. Pappa och Robin är tydligen i Heby och köper nån tröska(???). Får se när de väntas hem...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback