7 augusti 2011

Kärlek när den är som störst!

Jag vaknar bredvid dig
Stryker håret från din kind
Jag är så glad att du är min
Du är så vacker när du sover
Du har nått som ingen annan har
Du är så underbar ... ♥
Det finns inga tvivel
Har aldrig ångrat en sekund
Jag har älskat dig från första stund
Jag vill att du ska känna trygghet
Du kan vila här hos mig
För jag ska aldrig släppa dig ♥

Du är det finaste som finns!


Direkt från matbordet!

Före...


Efter:)


Potatis puré kladdar inte så mkt:) Idag svalde han alla skedar han fick spottade nästan inte alls nått. Duktiga killen:) även smörgåsrån slinker ner när vi fikar. Stoora killen som äter mat nu, hihi. Eller ja det är ju inga mättande portioner ännu... Inte vad jag har märkt iaf.

Annars idag har ja städat och tvättat ( har upptäckt att vi måste köpa mera bodies i den strl som vi har nu, tycker ja får tvätta heela tiden!) varit hos mamma och pappa på fika och lunch har vi me gjort. Mamma och ja letade i lådorna sen ja var liten och hittade denna...



Haha! Den ska användas i vinter!

Nej nu är hallonpajen klar i ugnen. Fick det i uppdrag av mamma att göra den till kvällen...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback