8 juni 2011

Hemma!

Blev en tidig kväll. Jobbar kompisarna hade ju hållit igång hela dan dom me diverse aktiviteter i värmen så förstår att de var trötta. Gjorde inte nått för jag hade tankarna på Albin hela tiden. Tror jag ringde hem 3 gånger på de 3 timmarna ja va borta, haha.

Albin deckade ju av sprutan och sov hela eftermiddagen. Vaknade panik ledsen vid fem tiden. Var helt otröstlig! Hungrig var han me men fick inte roa att äta. Gav en Alvedon och sedan fick Robin ta över. Var inge kul att åka när han var så ledsen... Men alvedonen hjälpte för sen hade det gått över. Skönt! När jag kom hem möttes jag av en glad kille:)

Neej nu ska ja sova. Imorgon väntar öppna förskola och sedan träff me prästen inför dopet.

Nattinatt!


Nu drar denna morsa på personalfest!:) ska bli jätte kul!




BVC besök

Kom precis hem till pappa. Tänkte bjuda mig själv på lunch här uppe hehe.
BVC besöket gick jätte bra. Sprutan eller rättare sagt sprutorna var inte kuliga! Stackars liten. Från att le och snacka med sköterskan till att bli panik ledsen på 1 sekund sved i mammas hjärta! Jag tyckte det var jätte jobbigt! Men gråten gick över me ett mål mat och sedan deckade han på stört i bilstolen. Nu sover han i gästsängen, vaknade inte ens när jag förflyttade honom. Får se om han får nån feber nu då. Isf skulle det visa sig efter 4 timmar.



Utslagen bebis!

Nu väntas min kära far bara så blire lunch och KAFFE! Är så grymt kaffe sugen!




Lokes tokiga mamma! Ellie ligger och ålar sig för att få min uppmärksamhet:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback