Äntligen!!!

Provar att blogga med nya appen nu då:)

Vaaad jag har längtat efter denna app! Blogspot tyckte jag aldrig om. Nu hoppas vi på denna!
Jag har suttit och förtöver allt från blogger idag me, kul att ha allt samlat på ett ställe:)

Annars idag har jag och Anna varit ute o flängt me bilen:) Vi skulle fika vid Ulva kvarn men de var stängt så vi åkte till fullerö och sedan vidare till gränby för lunch. Mysig dag me min fina vän:)

Nu skriker magen efter mat, trots den sena lunchen... Karln min står och rotar i frysen me så ja lär gå och hjälpa han:)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gött med blogg.se igen ju! :)

Jag längtar som en galning efter att appen ska komma till android också så jag också kan blogga lite lättare från mobilen med lite bilder o sånt kul! :)

2011-09-29 @ 21:05:14
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback