Dagarna springer iväg!

Snart är redan onsdagen förbi oxå! Och imorgon börjar påskhelgen:) Kul! Annars har jag alltid jobbat påsken men nu ska den firas hela helgen lång:) Eller ja på lördag iaf! Då blir det middag hos Robins familj eller min, det har kört ihop sig lite den dagen.
Annars lär ju helgen bestå av huspyssel!

Denna halva vecka som gått har vi lunch-dateat me Lollo nere på stan, besökt öppnis, och varit i huset (såklart!). Igår kväll var jag, pappa, Lisa och Johan på nå himla skoj! Vi var nämligen och sköt jaktstig i östtuna:) Man går en stig i skogen och skjuter på figurer som kommer och åker på linor. Super kul! Sen blev det lite lerduveskytte me innan solen gick ned. Det är tisdag kvällar hela våren nu så vi ska försöka åka på lite flera. Nästa gång kanske det går lite bättre oxå, haha! Det märktes att man inte skjutit på nästan 2 år! Fick damma av gamla Bettan t.o.m;)

Idag har det varit toppen väder här i Uppsala! Solen har lyst heela dagen! Jag och Albin var ute hela fm och njöt. Vi plockade ris till påskriset, gungade med grannungen och tittade på morfar när han körde traktor. Det var riktigt uppskattat från lille mannen, gillar det här med att vara ute. När vi skulle gå in och sätta fjädrar i riset så gallskrek han, haha. Så jag bar ut allt ist:)
Sen blev det lunch hos pappa/morfar!
När Albin slocknat i vagnen på väg hem dumpade jag av han hos syrran och åkte till huset och målade lister. Bilder i inlägget nedan hur det ser ut nu:)

Just nu ligger jag med en liten bökig kille i sängen som verkar ha svårt att somna. Vrider och vänder sig och kurar tätt intill mig. Blev en lite tokig dag me sovtider och när han kommer ur rutin så blir det lite knas. Men nu tror jag han somnade faktiskt!

Hörde att Robin kom hem just så man ska ska säga hej till han innan jag själv somnar...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback