Dessa tänder alltså!

Nu har min fika date farit hem och jag ligger i soffan och degar medans Allemannen leker med sin favvo leksak, kakburken! (alltså det är en leksak som ser ut som en kakburk med klossar i kanske jag ska tillägga).
Hanna och Lilly kom och förgyllde våran dag idag:) Kim med barn skulle oxå ha kommit men han fick nått emellan.
Hanna berättade nå väldigt tråkigt och rolig sak, beror på hur man ser det. Dom ska flytta till Sundsvall!! Tomas ska spela i superligan där, herregud, Hanna kommer bli värsta lyxhustrun haha. Kul men tråkigt för det kommer ju inte bli att man ses så värst ofta:( Coolt att dom vågar släppa allt och bara göra, dessutom med två barn oxå. Kommer nog bli super, värsta förspänt de kommer få:)

Funderar på att lägga ut en blocket/tradera annons idag; Grinig och gnällig unge säljes!
Närå skämt och sida men fy vad detta står mig upp i halsen samtidigt som jag tycker synd om han. På en vecka har han fått 3 nya tänder och 2 till pågång. Äter jätte dåligt, sover jätte dåligt, risig i kistan och missnöjd nästan hela tiden. Febern pendlar upp och ner oxå. Den har inte varit hög, som mest 38,0 men det lilla gör väll sitt me. Hoppas detta går över snart! Nätterna är väll hyffsade ändå men vi har kommit in i en dum rutin. Efter kl 3 på natten sover han i våran säng... Eller dum och dum rutin men jag vill inte ha det så men orkar samtidigt inte bryta den heller. Orka böka med en unge som inte vill sova i sin säng 3 på natten! Men jag måste väll...

Igår var jag i huset hela kvällen. Pappa och Robin satte taklister i hallen där jag målat och jag målade runt fönster och la golv i vardagsrummet. Idag blir elen helt klar i hela huset, känns så bra! Tänk att efter helgen kan vi flytta in (om inget krånglar vill säga)! Känns så sjukt konstigt faktiskt! Vi har ju knappt gjort annat än att byggt på detta hus i snart över ett år och nu snart får vi äntligen flytta in. Känns overkligt på nå sätt. As roligt ska det bli! Vårat eget hus!

Nä nu måste jag roa lillemannen!
Hej svejs så länge


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback