Vi har flyttat!!!

Det klingar tomt här, jag vet. Men huu för att flytta och släpa grejer! Men nu är vi äntligen inflyttade i vårat älskade hus! Andra natten sov vi inatt:) Inatt var det t.o.m varmt, haha, och vi kunde duscha igår kväll! Pannan har krånglat för oss så första dagen/natten hade vi 15 grader inne och inget varm vatten... Men nu ska allt funka som det ska!

Albin har oxå boat in sig:) Han verkar trivas som fisken i vattnet i sitt nya hem. Han springer runt och grejar och är på upptäcktsfärder hela tiden, haha. Han älskar även ytorna i vardagsrummet för där kan han åka runt med Bobby-caren runt runt:)

Jag ska visa lite kort sen men man vill ju komma hyffsat i ordning först:) Det står flyttlådor och möbler överallt! Vi har inte kunnat göra klart hallen ännu heller för att min fina tapet var fel tryckt:( alltid är det ju nått! Men det var jag in och fixade igår så förhoppningsvis kommer nya rullarna idag eller imorgon.

Idag får vi se om vi kommer iväg på Öf... Skulle vara kul att komma iväg lite och träffa folk men så har man ju tuuusen saker här att göra...

Kram kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Åh va kul!! Ser framemot massor med bilder!!

2012-04-24 @ 07:15:43
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Svea

Åh vad härligt :)

2012-04-24 @ 07:35:25
URL: http://elinsjostrom.se
Postat av: Caroline

Va roligt att ni flyttat! Är så nyfiken på att se hur ni har det :) kram

2012-04-24 @ 08:24:22
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Lollo

Alltså WOW vad häftigt!!!! Ni har flyttat in! Så jäkla coolt.. Nu kommer alla flockas för att få hänga hos er, inklusive JAG :D Jätte,jätte,jätte-grattis!!! <3

2012-04-24 @ 08:30:44
URL: http://louisegraf.wordpress.com
Postat av: Carolina

Åh vad kul att ni äntligen är "färdiga"!! Jag är inte ett dugg avis ;) ;) vill också se massor av bilder! :)

2012-04-24 @ 09:11:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback