17 månader

Japps idag blir min lilla plutt, som inte är så liten längre, 17 månader! Snart 1 1/2 år alltså:) Tiden går sjukt fort!
Den här veckan är det inskolning på dagis som gäller. Känns så konstigt att på fredag ska jag lämna honom här... Men det kommer gå jätte bra, det tror jag!
Jag sitter just nu i solen och njuter medans lillemannen sover i sin vagn bland alla de andra barnen. Fy vilket sjå alla fröknarna har när barnen ska sova! Inte avis på dem som ska stå och dra flera vagnar samtidigt, trösta nån som absolut inte vill sova och samtidigt hålla i nått barn som saknar sin mamma. Huvva! De gör ett enormt jobb!

Min lilla dagis kille från frukt stunden o fm:)


Kommentarer
Postat av: farmor

Åh farmors stora kille.

2012-08-16 @ 08:04:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback