Tisdag

Vad man får mkt gjort när Albin sover! (bara man tar sig ann och gör saker då...) Jag har hunnit me att städat hela vardagsrummet/köket, målat panelen på köksön, hängt tvätt, ringt lite samtal och suttit här vid datorn. Och så har han inte vaknat ännu heller:) Värsta lång soven han kör idag! Dax för väckning snart tror ja...
 
På fm åkte vi över till morfar och morbror Johan. Albin fick både åka traktor och tröska! Favoriterna! Vi stannade på fika och lunch me, snyltgäster som vi är (som pappa kallar oss hehe).
 


Imorgon börjar jobbveckan på riktigt då... Och den börjar bra med en ledig dag:) Albin ska gå en kort dag på dagis och jag hade turen och få en klipptid hos min frisör innan hämtningen. Ska bli så skönt att få ordning på håret! Är sugen på att kapa av det faktiskt (som jag alltid gör när de äntligen blivit långt...), vi får se hur det blir...
 
Nu blir det till att sätta ingång me middagen. Robin ringde just att han slutade tidigare än planerat, skönt!
 
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback