Torsdag

Ligger just nu (redan) i sängen... Dödstrött! Albin lika så, han ville gå och sova redan halv 7 ikväll men fick hålla ut en liten stund till.

Första jobbdagen avklarad då! Det känns skönt, morgon dagen känns inte alls lika ångest fylld. Det flöt på bra idag och det var kul att jobba. Fick jobba med jätte mysiga personer oxå:) jag tror jag kommer gilla mina nya kollegor!
Jobbigt var det ju i morse när klockan ringde halv 6... Albin slapp dock åka till dagis till de öppnade halv 7, jätte skönt! Min snälla mamma skjutsade in honom till halv 9 ist, och det hade gått super bra. Det hade även gått super bra hela dagen. Han hade ätit, sovit bra och varit glad hela tiden. När jag kom och hämtade vid halv 4 var det bara han och en tjej kvar. Vad tidigt de andra barnen går hem? Imorgon blir han ledig då Robin vart ledig. Dock ska han till tandläkaren halv 8 men då ställde snälla farmodern upp. Vad vore man utan familjen?:) Vi är lyckligt lottade:)

På lördag kväll/natt är vi faktiskt barnlediga:) Då ska vi på 50-års fest i björklinge. Tvillingarna Nilsen fyller år:) Ska bli skoj! Temat är 80-tal... Hehe. Vet inte riktigt hur ja ska klä mig men det löser sig nog! Krusigt hår är ju givet och knalligt läppstift. Och tajts med benvärmare! Snygg man kommer vara...

Så här blev Albins rum med gardinerna förresten. Färgglatt javisst!:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback