Bristande sömn

Natten har inte varit skoj... Albin har vaknat varann timme ungefär och gnytt och bökat. Sen ville han promt ha välling vid fyra tiden me, det var ett tag sen han ville det nu.
Jag känner mig som om jag inte sovit en blund inatt. Är lika trött som när jag gick och la mig igår kväll. Så denna för middag blir lugn! Ska fixa med en present till en mkt speciell person som fyller snart;) och sen klockan ett ska mamma ha Albin så kan jag börja tapetsera i köket.

Det blir våran fredag det. Hoppas ni me får en bra dag!

Ibland är man ju lite knäpp... Inatt vid 2 tiden när Albin hade bökat en stund och jag inte kunde somna om började tankarna mala. Som alltid när man ska sova lixom... Iaf kom jag på hur jag ska sy mina gardiner till köket! Var tvungen att gå upp och kladda ner allt på papper. Kommer nog bli skit bra, bara jag hittar det perfekt gröna linne tyget så:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback