Massa bra!

Nu har vi landat hemma, äntligen, jag och lillemannen. Vi har varit ute på shoppingrunda han och jag:) Massa fina saker har vi hittat. Albin födelsedags presenter är fixade och min outfit till på fredag:) Jag var även på vippen att köpa mig ett par knallgröna jeans på lindex men jag fegade ur när jag gick mot kassan. As snygga var de men varför ska jag vara så feg med färger?? Iaf på byxor. Nä till våren SKA jag faktiskt äga ett par färg glada byxor, Nu är det bestämt! Haha.

Var tänkt att ja skulle hitta på en dop present till Alva med idag. Men jag fick black-out på vad man ger bort då... Det måste fixas imorgon! Nån som har nått tips på bra doppresent till en liten tjej?

Nä nu ska jag njuta av min kopp kaffe medans Albin leker så bra själv:)

(en av Albins födelsedags presenter fick han när vi kom hem direkt. Bygel + dyna till sin tripp trapp stol. Så nu kan vi börja använda den:)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Va snygg den stolen är :)

2012-02-29 @ 15:49:30
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback