Snabbt!

Beställde ju tapeter till Albins rum igår och nyss så fick jag sms om att de kommit. Snacka om snabb leverans!!! Är dock lite missnöjd med att tyget till gardinerna slutat tillverkas som jag beställde samtidigt:( Det som skulle matcha så himla bra ihop med väggarna!
Aja men idag orkar ja inte åka in och hämta allt. Imorgon får det bli då jag ändå tänkte åka in och kika på K-rauta som premiär öppnar. Kan ju finnas lite fina erbjudanden som passar oss tänkte ja:)

Idag på fm och fram till ett målade jag och Robin panelen i taket en gång till. Tror det är bra nu eller rättare sagt vi orkar inte måla en gång till!!! En fjärde gång borde ju inte behövas... fy tusan vad jag har ont i höger armen nu efter gårdagen och idag!

Nä nu ska jag lägga lillemannen och nog ta en tupplur själv:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback