Tiiidig morgon igen

05:56 slog kära sonen upp sina blå och har kört race sedan dess. Var får dom all energi på morgonen ifrån?? Jag är inte lika pigg då...

För 5 minuter sen tok decka han i min famn. Så nu roar jag mig med att gå igenom posten och ALL reklam som kom igår till en kopp kaffe. Skönt med en lugn stund:)

Vid 10 tiden kommer svärmor igen och tar Albin så ska jag fara till huset och slipa allt. Jag hann spackla allt igår nämligen!! Duktigt gjort tycker ja:) Robin pratade om igår om vi skulle tapetsera innan vi sätter köket. Vet inte vad som är bäst? Men vi har ju inte valt tapet ännu! Hjälp vad svårt! Har tänkt mig en vit tapet iaf med nå vitt mönster i. Måla känns så tråkigt. Det ska ju vara samma i hela köket och vardagsrummet, blir nog lite stelt att ha hel vitt överallt.... Svårt att byta tapet/färg när allt går ihop och massa fönster överallt. Åå det är skiiit svårt att veta hur man ska ha det!!!!

Min lilla prins just nu<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback