Dagen!

Idag bidde det vagns shopping med svärmor och en fika date med Lollo. Väldigt trevlig dag med andra ord!:)

Vagnen blev en Carena easy sulky. Jag är jätte nöjd! Nu äntligen kan jag ha hundburen plus en vagn i bak i bilen och slipper skämmas över att den gamla vagnen som är så lerig jämt. Toppen! Nu vill jag bara ut och prov köra vagnen, haha. Den gamla ska vi såklart ha kvar eftersom en sulky ej passar sig här på landsbygden... Den passar toppen våran emmaljunga här på grusvägarna men är bökig som tusan i affärer.

Fika daten med den bästa var lika mysig som vanligt. Timmarna bara springer iväg! Jag kom äntligen över en nya almanacka idag me. Har ju de senaste 2 åren haft en från personligalmanacka och tyckt de varit toppen men nu blev ja liiiite för snål för de. Fick bli en vanlig enkel detta år:) Använder ju kalender appen i telen mest ändå ju.

Jag ligger i sängen just nu och är förvånad över att det inte blev nån kamp med läggningen denna kväll... Väntar på att han ska vakna med ett gallskrik snart, det gick fööör lätt ikväll! Iofs sov han sammanlagt 45 min idag så det är väll inte så konstigt att han slockna direkt.

Nää nu lockar min tillfälliga besatthet!! A vampires diaries säsong 1:)

Denna vagn blev det btw. Svart fast med en grå suflet:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för en ybermysig date med dig idag! Ser fram mot nästa :) Kärlek till dig <3

2012-01-05 @ 22:52:19
URL: http://louisegraf.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback