Regn:(

Den lilla snö vi fick har nu regnat bort... Fy vilken tråkig vinter vi haft hittills! Regn, lervälling överallt och plusgrader. Inte kul!! Nu vill jag verkligen att det ska bli kaallt och snö! Hatar detta väder!

Idag ska ja och lillen åka till babygruppen. Sista för oss ever:( För på söndag blir vi 10 månader och då är vi för stora, då är det stora gruppen 0-5 år som gäller. Kan tycka att de skulle ha nån dag i veckan som de kanske kunde ha 0-2 år. Det blir så himla mkt barn och stojigt när det är så bred ålder på träffarna. Men det är väll för att man ska kunna ha me äldre syskon antar jag...

Igår kväll var ja och R vid huset och greja. Men det var inge kul:( Allt det jag spacklade igår eftermiddag fick jag göra om! Pappersremsorna som ska sitta i gipsskarvarna hade släppt av nån anledning, fast jag gjort precis som det stod. Föst remsan i vått spackel och sedan spacklat över igen. Så less jag blev!!! Vara bara att riva bort och slipa så man kan spackla igen. Så igår kom jag ingen vart, snarare gick arbetet bakåt:( Funderar på att limma remsorna ist eller byta till glasfiber så slipper man det här igen!

Just nu sitter ja och väntar på att få strömmen tillbaka. Det är nån fas som har gått tydligen här i huset och pappa försöker fixa det. Vad beroende man är av el alltså!

Bjuder på en bild på min lilla älskling:) vad ska man annars ta kort på lixom!! Haha. Han har sin nya fleecetröja som jag fyndade på tradera för 20:-, helt ny med prislappen på t.o.m


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback