Sööndag

Vad jag är less på blogg.se just nu!! Appen funkar skiiit och det krånglar även här från dator me... Bajs!!

Har precis kommit hem från huset nu. Fasiken vad den har hunnits mkt där denna vecka! Min Robin är en energisk jäkel, ni som inte känner honom. Igår var även Oscar,David och Viktor där och hjälpte till. Ingela och Staffan har varit där både igår och idag me oxå. Det är guldvärt med så mycket hjälp!!
Imorgon ska jag åka och köpa spackel så jag kan börja med väggar och tak i Albins rum. Vårat sovrum och kontoret/gästrum är även det nästan färdig skivat och gipsat. Patrik skulle ju även ha börjat med badrummen snart men tråkigt nog var plattan fortfarande för fuktig:( Så nu får avfuktare för fullt där inne! Men båda badrummen är oxå färdig gipsade (förutom taken), det gjorde Robin och jag i veckan. Vecka 8 kommer köket och det ena badrummet (toa/badkar/handfat/skåp). Det är såå himla roligt nu tycker jag!!! Det svåraste är ju att få till så att vara där... Vill ju inte tynga mamma för mkt då hon håller på och tömmer morfars hus nu.


dåligt kort men det här är Albins rum. Gipsat och klart! Runt fönstrena fixade David och Viktor igår. Super fint! Nu kommer min del. Spackling, slipning (blää), tapetsering och målning. KUUL!!:)

Imorgon börjar Robin jobba igen efter 3 veckors semester. Tråkigt tycker jag! Längtar inte till den vanliga tråkiga vardagen:( Nån som har tänkt åka på öppna förskolan i veckan?? Gülperi, Caroline, Frida?? Jag vill umgås!!! haha:)

Nä nu ska jag lägga en liten tröttis här. Klockan börjar bli lite för mkt för det annars!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt att rummen börjar ta form! Spännande!



Vi kanske åker till öppnis på torsdag. Är hos mamma i Storvik nu, kommer hem på tisdag. Har mycket att göra kommande vecka, det är ju 1 års kalas hemma hos oss nästa söndag :)

2012-01-08 @ 19:52:31
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, vi kommer inte denna vecka. Kanske om ett par veckor!!

Men hälsa alla från oss :)

2012-01-08 @ 20:42:27
URL: http://fraaajdas.bligspot.com
Postat av: Malin

Lämna till mig i veckan ifall du vill vara i huset! Lite Albin-gos kan man inte få för mkt av!

2012-01-09 @ 08:49:56
Postat av: Evelina

Åh vad roligt! :) Säg till om ni vill ha hjälp med något ;) Kliar i fingrarna ;)

2012-01-09 @ 09:32:43
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback