Vill bort!

Å vad jag längtar utomlands just nu! Sol, värme, sandstränder och goda drinkar. Guu va underbart! Helst skulle jag vilja åka till Thailand igen men Grekland, Turkiet, Spanien skulle me vara härligt. Jag håller på med övertalning här hemma för Robin hatar solsemestrar. Jag vet det är nått fel i huvudet där... Men det skulle vara jätte kul att åka i höst/vinter nånstans tillsammans. Känns som om man vill passa på med innan det börjar kosta för Albin att flyga me. Fast igentligen tycker jag väll inte att så små barn har så mycket glädje av att åka utomlands. Det är ju inget de kommer ihåg och värmen kan bli för jobbig. Fast jaaag vill åka, haha!

Får se om det blir nån resa! Måste ju hitta nån som kan finansiera den oxå;) Huset slukar ju alla slantar just nu...

Syrran och ja i Thailand 2010. Helt underbar resa!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1053075/images/2012/pic_185984531.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1053075/images/2012/pic_185984531.jpg" class="image">


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback