Sen sist...

Ja vad har hänt på dessa 2 veckor obloggande...? Vi har premiär badat i sjön, varit vid sommar stugan, provat på camping livet, umgåtts me vänner, varit på power meet, kokat flädersaft me Anna, donat hemma, sagt upp mig på mitt gamla jobb och myst me min underbara familj såklart. Det var väll allt i stora drag... Haha. Igår invigdes även lilla badrummet!:) Vad jag längtat efter att ha en dusch, sitta och duscha i badkaret har jag ledsnat på! Okey vattnet till toaletten och vattenlåset till handfatet fattas men annars är det klart:) det går och duscha iaf! Idag har jag häng och flängt runt me mina föräldrar på diverse ställen i boländerna. De har börjat projekt renovering av deras hus så jag följde me som smakråd för tapeterna idag. Nu ligger ja på soffan hemma hos dem medans Albin sover. Han tok deckade efter lunchen. Han är inne i en sån trött period just nu. Sover mkt på dagarna och över 12 timmar på nätterna (dock fortfarande me några nappinstopp). Är det vädret som spökar eller? Eller så sover han igen sig efter sin nästan 5 veckors långdragna förkylning. Skönt att den äntligen gått över iaf! Nästa sväng blir väll dagis bacillerna om en månad... Tänk att det bara är en månad kvar snart till dagis starten, hjälp!! Gu vad jag inte längtar!! Man kanske skulle ha varit hemma me han augusti ut me och njutit av sen sommaren? Aja men det 27 aug börjar jag jobba nu så det är väll bara att köra på me inskolningen... Jag kikade just på vädret de kommande dagarna och fyy vad tråkigt! Bara regn och molnigt! Ska vi inte få nån sommar i år? Men vi har planer på att åka utomlands i mitten på september så lite sol kanske man kan få iaf:) Albin idag på granngården. Skrek som en stucken gris när jag tog av han från gräsklipparen. Satan vad arg han kan bli nu förtiden när han inte får som han vill!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback