Äntligen!

Familjen är hel igen, Nu är äntligen Cia hemma!!:)
 
T.o.m Loke blev glad! Just nu ligger de tätt intill varann på golvet och solar sig genom fönstret♥
 
Jag fick ju även hälsa på hennes valpar när jag var och hämtade henne i morse. Och guuu så söta (små krokodiler bör tilläggas)!!! Man ville ju bara ta hem alla tre:) Men de har redan fått nya hem och ikväll reser den första. Till Järlåsa om jag inte miss minner mig. Och sedan var det sthlm de andra skulle tror jag.
Cia verkar inte alls bekymrad över att inte valparna är me henne nu. Tydligen så hade de redan börjat vant av henne med dem i början på veckan så mjölken skulle börja sina i tid.
 
Fina flicka♥
-lite tanig just nu bara men musklerna byggs nog upp snabbt igen. Som sagt amning gör susen på garvidkilona, det vet vi ju redan;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback