Jobb helg

Ligger förtillfället på soffan å slöar med fötterna i hög läge. Ja är inte van att jobba längre, haha! Min mjukstart på nya jobbet denna helg blev allt annat än mjuk. Gårdagens 6 timmars pass blev ut ökat till 14,5 timme och dagens pass plussades på med 1 timmes övertid. Kaos är rätt ord om man vill sammanfatta denna helg med ett ord. Men kul har jag haft och jag har lärt känna helt underbara nya kollegor! Nya jobbet kommer bli toppen tror ja:) Bara man kommer in i det haha.

Men vad jag har saknat min lille skrutt! Som tur var var han vaken när jag kom hem igår kväll så jag fick pussa och krama honom lite grann:)
Idag när ja kom hem började han gråta när han såg mig och kom springandes. Som sagt vi är inte vana att vara ifrån varann. Nyttigt att jag jobbar lite för oss båda tror ja!

Ikväll blir det bara mys med familjen hemma. Hemlagad pizza, bärs, film och snacks. As bra avslut på denna helg!

Imorgon startar en fullspäckad och rolig vecka me. Frågetecken kring midsommar finns fortfarande dock. Känns som om vädret får styra vad vi gör. Men med Albin kommer vi vara hela dagen iaf! Vi kommer inte fixa barnvakt utan ska fira hela familjen tillsammans:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback