Kommer inte på nån rubrik...

Blogg.se appen verkar vara helt nere nu... Ja jag har inte fått den att funka på över en vecka. Nu är det raderad för jag är så himla less på det! Så värst många inlägg blir det ju inte eftersom man typ aldrig sitter vid datorn länge. Jo nu gör jag det eftersom räkningar skulle betalas....
 
Idag har vi inte gjort många knop. Jag var och hämtade ut ett paket vid kungsgatan på fm och åkte sedan till gränby en sväng. Köpte mig ett par solglasögon då min lille söta son har pajat mina förra 2 par:( Jag hittade även 2 par jätte söta linnen på Vila som fick följa me hem och ett par tyg shorts från rean på H&M. Men shortsen kommer väll bli oanvända känns det som då denna sommar inte kommer bli nå av...Spyr på regnet!
 
På eftermiddagen fick sig huset en rejäl städ omgång. Att dammsuga denna yta tar sin lilla tid:) Sen när Robin kom hem så har vi suttit och planerat våran baksida. Det blev en väldigt vacker ritning...eee. Men det blir nog bra. Medans jag jobbar i helgen så ska han gräva och fylla upp är det tänkt. Nån som vill barnvakta Albin? haha.
 
Albin sover redan han, kors i taket! Han somnade till vällingflaskan han:) Varför kan inte alla läggningar vara lätta för!? Just nu är han inne i en hemsk period. Det är skrik och missnöje i typ en timme innan han somnar, fast han då är super trött. Sen vaknar han ett par gånger och skriker så man får stoppa i nappen innan vi hunnit gå och lägga oss. Vid 3 tiden ska han promt över till oss och jag försöker och försöker att få han att somna om i sin säng men det gååår inte! Man har ju inte alla ork i världen heller så där mitt inatten att fajtas me han...  Idag har han bara sovit ca 20 min på hela dagen så han var väll extremt trött.  Nä nu längtar jag riktigt till han sover hela nätter! Tänk sen när man börjar jobba me, då lär man ju vara helt död om det här fortsätter... Men det vägrar jag tänka på nu. Det är iaf 2 månader kvar tills dess:)
 
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa en sväng. Pappa opererades akut inatt för blindtarmsinfektion han:( Shock man fick när mamma ringde igår och berättade att pappa åkt in till akuten för magsmärtor. Man blev ju rädd att det var nått allvarligt! Men nu är det iaf bra. Han är hemma och mår bra, bara ont i såret. Nyss när jag pratade me han så berömde han oss kvinnor som fött barn och de som går igenom tiden efter kejsarsnitt, haha. "Ni kvinnor måste ha en hög smärt tröskel". Ynkliga karl svara jag tillbaka! Men imorgon ska jag åka över och rå om honom lite grann iaf:)
Världens bästa pappa<3
 
Ajust ja, imorgon ska jag även åka och hämta hem min bebis!!! Cias valpar har nu blivit 8 veckor och ska få komma till nya hem. Den ena tiken ska faktiskt ut på foder hos nån i Järlåsa. Kul att det inte är så långt bort! Kanske man få se henne ibland:)
Men vad jag längtar efter att få hem Cia!! Hoppas det går bra bara... Hon var ju rätt så grinig på Loke när hon åkte, hoppas det bara var gravidhormonerna som spökade;)
 
Cias små underverk♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad jag förstått håller blogg på att uppdatera något, och har inte fått igång appen ihop med de... Eller något sånt, men de ska väl ordnad snart :)

2012-06-26 @ 21:48:35
URL: http://Wilma2011.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback