Midsommar helgen!

Vilken underbar midsommar helg vi har haft! Själva aftonen bjöd ju på kanon väder! Nästan så man önskade lite moln på himlen där ett tag, haha. Men jag ska absolut inte klaga! Det var nog den bästa midsommar vi firat på länge!
 
Midsommarafton åkte vi hem till svärföräldrarna på lunch. Sen gick vi ut och väntade på skrindan som skulle ta oss till midsommarängen i hagby. Skrinda kommer jag inte ihåg sist jag åkte så det var super mysigt. Albin var jätte faschinerad! Han satt och tryckte sig intill sin farmor och tittade på traktorn och allt runt omkring med stoora ögon. På midsommarängen träffade man en hel del från "byggden" som man kände, vi dansade runt midsommarstången och pick-nickade med smått och gott. Solen stekte som bara den och man höll bokstavligentalat på att flyta bort! Vi pallade nästan 2 timmar sen åkte vi tilbaka till svärisarna på fika. På kvällen sen kom 2 vänner på middag. Vi grillade, sköt lerduver, spelade spel och han även me en tur ner på logdans i gräna. Super trevlig kväll! Men fy fasen vad lätt påverkad man är asså. Jag blev bra rund om fötterna där ett tag och i gräna bjöd tydligen ja och Törn på en riktig dansuppvisning, haha. Kul vare iaf!
 
Dagen efter vaknade man upp en aningens seeeg... Ja och Albin gick över till mamma på morgonkvisten och spenderade hela dagen där. Robin kom på kvällen han me så blev det middag och sleepover där oxå. Tur var väll det att vi sov över då det bjöds på snaps till maten. Båda jag tog la sig i varsitt ben och rosévinet gick upp i huvudet direkt, haha
Det är så himla kul nu denna sommar eftersom ja varken är gravid eller ammar. Ta sig några glas till maten är göött det! 
 
Igår blev jag kvar hos mamma hela dagen me. Vi pysslade och donade i hennes kök.  Jag älskar att städa och organisera när det är hos andra;) Jag fick jätte fina rörstrand skålar av henne som hon rensade ut, Tack! så det lönade sig att vara med och plocka oxå;)
När vi kom hem blev det tjockis mat från pizzerian. Robin åkte ut med Oscar på fisketur och jag kröp upp i soffan me en godisskål och kikade på en romatisk film. Bra avslut på en bra helg!
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback