Nytt

Det är de små detaljerna som gör det!:)
 
(skit kassa bilder! de såg bra ut i Iphonen men på datan vart de kassa)
 
min farmors goda kardemumma sockerkaka fick hamna på väggen och så kaffefilters hållare från favorit serien "different design"
 
Servetthållare oxå från samma favorit serie:) och fina servetter från marimekko
 
 
 
 
Gardiner är uppe sen ett tag tillbaka i hallen och lite annat små fix. Flera blommor skulle ju inte skada men så finns det ju en viss herr unge som inte kan låta bli mina blommor heller så det kanske inte är nån idé att köpa nå flera...
Och där fattas en list me över gardinstängerna ser jag nu, haha, hemma blind blir man!
 
 
Jag älskar alla vitt mot våran fina tapet i hallen. Det är vackert det! 
 
 I köket skulle jag vilja ha upp nån fin tavla och sedan hyllan som Joel har gjort sen så börjar jag känna mig rätt så nöjd:) ja eller hela bardisken ska ju fixas me men det tar vi nån annan gång!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback